dinsdag 17 maart 2015

Rarara...wie ben ik?

Ik heb geen vier poten, maar wel twee!
Ik heb mooie veren, maar geen sik!
Rarara...wie ben ik?

Afbeeldingsresultaat voor Prent kip


Ik heb geen lange staart, maar wel twee kleine oortjes!
Ik heb een krulletje in mijn staart.
Ik heb wel vier poten, maar geen sik?
Rarara...wie ben ik?

Afbeeldingsresultaat voor Prent varken


Mijn staart heeft geen krulletje, maar ik kan er wel mee zwaaien.
Ik heb wel een uier maar geen sik!
Rarara...wie ben ik?

Afbeeldingsresultaat voor Prent koe

Ik heb geen uier en ik heb ook geen baard.
Ik heb wel veel krullen, maar niet in mijn staart.
Ik heb veel wol maar ik heb geen sik!
Rarara...wie ben ik?



Afbeeldingsresultaat voor prent schaap

Ik heb geen wol, geen krulstaart, geen mooie veren, geen paardenstaart.
Maar wat ik wel heb is een SIK!
Rara...wie ben ik?



Afbeeldingsresultaat voor prent geit