maandag 7 mei 2018

Thema: De liefste voor mij!

Het verhaal:
Jules en zus willen hun ouders verrassen met een cadeautje.  Ze maken hartjes van gekleurd papier.
Dan stormen ze de kamer van mama en papa binnen en springen op het grote bed.
Papa vraagt of het vaderdag is?
Mama vraagt of het moederdag is?
Nee, het is zomaar een verrassing zeggen Jules en zus.
Afbeeldingsresultaat voor prent moederdag


Taalaanbod:
alsjeblieft, dankjewel, liefste, verrassing, verrassen, moederdag, vaderdag, houden van, thuis, familie, ouders, blij maken, cadeau, hartje, papa, lief, knuffelen, kusje, mama
Afbeeldingsresultaat voor prent moederdag


Vers:
Sorry, dit kunnen we helaas nog niet op onze blog zetten...
Dat blijft geheim tot op zondag 13 mei ;-)


Afbeeldingsresultaat voor prent moederdag
Lied:
Mijn mama is een meisje, maar mijn papa niet.
Papa is een jongen en ik zing dit lied.
Mijn papa is een jongen, maar mijn mama niet.
Mama is een meisje en ik...ik weet het niet!